Juldagen - Johanna 25 år!


Lördagen den tjugofemte (juldagen) december

Vaknade av ett sms denna dagen, pappa undrade om jag ville ha middag. Det är inget man tackar nej till utan gör sig klar för att traska iväg för att få sig lite mat i magen. Där borta träffar jag även Robin och Sarah. Vi sitter och tjötar en stund och pappa somnar på soffan. Jag går då hem och får besök av Sandra, vi åker iväg för att hämta upp Britta hos Majzzen. Vi går självklart upp och blir fast där ett tag. Vi skjutsar iväg Majzzen och Calle till en fest och vi tre tjejer drar hem till mig och gör oss klara inför kvällens bravader.







Mamma kom och hämtade upp oss tre och Sara. Jag lyckades såklart krossa två förbaskade cider på golvet innan vi kom iväg, JÄVLA H&M-påse!! Vi var hos Johanna klockan sju. Firade henne under hela kvällen och det var hur trevligt som helst, kanske inte när jag var samtalsämnet för då satt jag som en röd tomat. Jag hoppas Johanna hade det bra och måste skriva, GRATTIS!












Tanken var att vi skulle gå ut men det blev inte så. Runt kvart i två åkte vi in till stan och gick på efterfest hos Kevin istället. Slutade med att Sandra och jag var de enda som var kvar. Vi stannade till klockan sex och gick därefter över gatan hem till mig och sov, Knutsson hängde på och fick gladerligen sova på soffan, haha.









GE MIG KILL, NU!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback