Julfrukost, jobb och shopping


Måndagen den tjugonde december

Vaknade av väckarklockan, gjorde mig klar och gick ner och ställde mig. Emilia kom och hämtade mig klockan åtta och vi åkte iväg till jobbet. Quyen skulle egentligen med men orkade inte. Det var julfrukost på jobbet och det var mycket mer personer som kom detta året än förra. Det är alltid lika roligt att träffa arbetskamraterna på fritiden. Jag satt där hela tiden tills jag började jobba klockan elva.











Fick sluta lite tidigare och åkte iväg med Sarah, Elin och Sandra till Skövde för att shoppa lite. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag hittade förutom Johannas present. Det var trevligt att umgås lite med syskonen och även med Sandra som man inte har träffat på evigheter. Väl hemma igen vet jag inte riktigt vad jag gjorde.












Allting klart inför jul och nyår?





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback