Kalas och jobb


Lördagen den tjugoandre januari

Robin
, Sarah och jag åkte fram till stan och sprang lite ärenden. Jag följde med dem hem och de gjorde sig klara inför kalaset. Vi åkte förbi mig och jag gjorde mig klar. Runt tjugo i sex var vi hemma hos pappa. Det var kalas för Annelie, Elin och pappa med "hela" släkten. Elin fyller 15 år denna dagen, grattis! Annelie har redan fyllt år och pappa fyller 42 år imorgon söndag, grattis! Det bjöds på smörgåstårta och vanlig tårta. Åke och jag satte oss och titta på handbollen innan jag var tvungen att åka iväg för att jobba. Jag började klockan åtta så jag missade de sista fyra minuterna av handbollen. Slutade kvart i två och då var det sängen som gällde!










Älskar min familj och släkt!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback