Party like old times!


Fredagen den sjunde januari - del två

Hem
och satt vid datorn en sväng innan det blev kväll. Runt halv fem gick jag till pappa för att lämna termosen och tjöta lite. Runt halv sju gick jag hem för att invänta mina gäster. Klockan sju hade alla kommit, Sandra, Sara, Gustav och Britta. Vi förfesta hos mig och jag tog mig en cider eller två. Jag börjar klockan halv sju imorgonbitti så ingen smart idé att festa på. Vi tog en hel del kort och prata lite om framtiden. Främst pratade vi om det förflutna och jag saknar bara den tiden mer. Fast man kan inte sluta att tänka på att det är möjligt att vi alla bor på samma ställe igen om cirka tjugo år. Vi drog vidare till bowlingen där vi träffa en del vi kände. Vi träffade Pierre, en jag inte har träffat på flera månader. Fick även träffa Anton en sväng innan vi åkte vidare till Mc Donald's, för en nattkaffe och nattemat. När vi tjötat klart med alla åkte vi hem och kasta oss i sängen och soffan, Britta och jag.















Drömma kan man ALLTID göra!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback