Privat chaufför och kalas


Tisdagen den artonde januari

Vaknade
av att mamma ringde. Klockan sju skulle hon befinna sig på sjukhuset. Hennes operation var bokad klockan kvart över sju. Det hon opererade var nervbanorna i handlederna. Åkte hem igen och la mig i min varma gosiga säng. Vet inte vd klockan var när Britta och jag gick upp. Vi gjorde oss i vilket fall en monster frukost och titta lite på tv. När vi vara klara åkte vi fram till stan och fixade lite ärenden. Äntligen säger jag bara! Klockan tio över sex befann vi oss hos pappa. Det var kalas för Annelie som fyller 40 år, Grattis! Vi fika och var det ett bra tag. Tittade på handbollen och Ghostrider.










Ett himlans kalasande i januari





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback