Pulkaåkning med arbetskamraterna


Fredagen den sjunde januari - del ett

Vaknade av väckarklockan, sov ungefär tre timmar. Inga bra tre timmar heller men inget att göra åt. Det var bara att palla sig iväg till pappa och affären. Fika skulle inhandlas till pulkabacken. Ungefär tio i tio kom Quyen och Emilia och hämta upp mig. Jag var i tid, helt otroligt.  Vi hämtade upp Evelina och mötte upp de andra utanför jobbet. Cirka en tjugofem minuter senare var vi framme i Kulhult. Vi åkte i u-backen och hade det hur kul som helst. Såklart fika vi en sväng, jag brände upp hela min mun och hals på min varmchoklad. Vet inte riktigt när vi åkte hem men vi stannade inte jättelänge! Jag krockade med Malin två gånger i backen, tur att man bara skrattar åt det i denna åldern.
















Barnasinnet sitter kvar!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback