Spendera min tid på jobbet


Måndagen den tioende januari

Jobbade hela dagen, sista dagen med Kajsa. Efteråt vet jag inte vad jag gjorde. Elin kom till mig för att bo hos mig i några dagar.



Tisdagen den elfte januari

Jobbade hela dagen och idag startade min utbildning med Emilia. Efter jobbet umgick jag med Elin och tog det lugnt.



Onsdagen den tolfte januari

Jobbade hela dagen och runt tre kom Quyen förbi jobbet och lämnade av lite arbetskläder. Fick krama honom hej då och lycka till. Sen var det hem till datorn och sitta där och nöta. Runt halv tolv åkte Johanna och jag till McDonald's. Vi satt där ett bra tag, åt och tjöta.






Dagarna försvinner..





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback