Thaibuffé och fika


Måndagen den tredje januari

Vaknade
av väckarklockan, jag skulle möta Britta, Sandra och Majzzen på Lai thai klockan halv ett. Strax innan halv ett hämtade jag upp Majzzen. Britta och Sandra hade hitttat oss ett bord som tur var. Vi satt där i lite mer än en timme och åt en himlans massa och prata som aldrig förr. Skrattade över hela restaurangen och vi skämde väl ut oss lite men men. Vi tog oss en sväng på stan efter middagen och senare på eftermiddagen gick vi till 3B och fika. Sandras lillasyster Ida hängde med, Ida och jag delade på en smaskig Bobby. Vi satt där till klockan fyra sen så åkte alla hemåt och klockan sju började jag jobba, till klockan fyra.











Alltid lika trevligt att äta och fika ute!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback