Grill, jobb och sladda


Vakande tidigt klockan halv elva, elva. Sov inte alls många timmar men jag var fortfarande pigg. Jätteskumt. Tror min kropp går på en massa energi den egentligen inte har. Alla var lite smått bakis denna dag i vår familj. Vi gick runt och bråka lite smått med varandra. Det var mest om vem som skulle göra maten. Jag grillade i vilket fall, gjorde min del av det hela. Knutsson åkte hem innan maten ens var klar. Han var tvungen att dra snabbt till Wallgren för att hämta sina nycklar innan Wallgren drog någon annanstans. Jag slöade lite innan Alessandro ringde och sa att han var i stan. Drog ut en sväng med honom och tjöta lite. Sen fick det bli att dega framför datorn ett tag. Jag fick dock dra ner till jobbet en sväng och jobba i cirka en och en halv timme. När klockan blev ett på natten ringde Alessandro igen och fråga om jag ville med ut. Varför inte, hade fortfarande lite efterskottsenergi att göra av mig. Hängde med honom ut och kände mig som 16 år igen. Han åkte runt och sladda med sin bil och jag satt där bredvid och tänkte, snart smäller det. Fast det gjorde det inte som tur var. Tiden rann i väg och solen gick upp, då var det dags att åka hem igen.

 

Så mycket att göra, så lite tid

malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback