Sjukling bara sådär!


Jag jobbade ett åtta sjuttonpass som vi säger på jobbet. Det betyder från klockan åtta till klockan sjutton, om nu någon inte hängde med. Under min rast kom mamma och vi åt ihop. Vi satt ute, åt och pratade en hel del. Hon var i stan och skulle senare till frissan. Det var trevligt och klockan tolv fick jag glatt gå in och jobba igen. När jag kom hem började jag känna mig lite hängig. Jag tog mig en liten tupplur och vaknade upp dålig. Hejsan sjukdom, usch! Elin ville gå till affären och hon ville även bli klippt men det fick vänta. Jag fick gå och lägga mig igen för att försöka bli frisk. För imorgon väntar ett tio nitton pass på jobbet.

 

Det sa bara pang!




malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback