Skypesamtalet!


Idag händer det, klockan nio ikväll ska jag prata med en familj från USA. Då klockan är nio hos mig är klockan tolv på förmiddagen hos dem. Idag fyller även min kusin 22 år, grattis. Jag fick under dagen jobba lite, eller lite, tio härliga timmar. Sen var det bara att ha en massa fråga beredda och göra sig lite finare eftersom man har jobbat. Jag kanske inte påstå att man känner sig så pigg ,fräsch och snygg efter jobbet. Klockan nio loggade pappan i familjen in. Jag var verkligen super nervös. Fast det gick jättebra och han var supertrevlig. Jag fick verkligen en bra känsla. Sen fick jag prata med mamma. Tanken var att barnen skulle vara med också fast de hade fått lov att göra annat sedan innan vi bestämde skypesamtalet. Så klart att de ska få göra det. Jag pratade en lång stund med mamman och allt kändes jättebra. När vi lagt på hade jag en massa adrenalin i kroppen. Det fick bli att gå av sig lite. Sara kom till mig och vi tog en lång promenad i staden.  Sen var det hem till sängen för att tänka en massa.

 

 

Det känns helt rätt.

malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback