Från Kungsbacka till Lidköping


Fick äntligen sova ut, eller nästan. Gick upp seg som attans klockan tolv. Vi hade en mysig frukost tillsammans. Alla var fortfarande jättetrött så vi la oss på hög i soffan. Nej, nu ska jag inte säga alla, Matilda och Andreas var pigga. De ville hitta på något och tillslut pallade vi oss ur soffan och spela lite kubb. Det var killarna mot tjejer och jag tänker inte skriva vilka som hade tur att vinna. Jag fick i samma veva ett telefonsamtal från USA, mitt första. Tyvärr fick jag be henne att ringa upp, fanns ingen sändning för fem öre därborta i Kungsbacka. Det var bra irriterande. Fast på ett sätt är det skönt att få lite semster och ingen kan ta kontakt med en. Efter matchen började vi packa ihop våra grejer. Vi drog till en pizzeria och åt den sista måltiden ihop på mycket länge. Vi sa hej då till alla och började vår resa hem. På hem resan stannade vi i Vårgårda och tog oss en glass. Vi träffade de som satt i den adra bilen hem till Lidköping. Satt och tjöta därborta ett tag och hade det trevligt. Klockan tickade och vi fick fortsätta hemåt. Jag blev avsläppt och kastade mig in. Jag var bra trötter men ändå kunde jag inte somna. Låg och vände mig i sängen, tittade lite på tvn då och då. Sen vid tre tiden fick jag även ett sms från en oväntad person. Så det blev även lite smsande fram och tillbaka innan jag somnade runt halv sju tiden.












Plötsligt händer det!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback