KUNGSBACKA


Upp tidigt för att packa inför resan till Andreas i Kungsbacka. Klockan elva hämtade Moa och Viktor upp mig. Vi drog till McDonald's för att möta upp de andra som skulle med till Kungsbacka. Det blev lite käk innan vi satte oss i bilen för att åka iväg till kungsbacka. Vi tappade bort de andra på vägen för att vi tankade och tog en sväng ill på McDonald's i Allingsås. Jag köpte mig en milkshake. Jag höll även på att dö då en grön spndel kröp fram bredvid mig. Det blev ramaskrik i bilen och tillslut lyckades Moa få ut den med en orm i tyg, Sixten eller vad den nu hette. Jag sov från och till i bilen. Var inte den piggaste tjejen efter lite sömn och kvällen hos Sandra igår. SDet blev sedan lite trassel i Kungsbacka, vart vi skulle möte upp resen av folket och Andreas. Tillslut efter att vi väntat vid jet, utanför freeport mötes vi inne på Ica Maxi. Vi sprang runt och leta en massa mat som vi skulle äta ikväll. Det blev en massa gott och jag köpte mig även kinapuffar, den röda påsen. Vi åkte hem till Andreas och alla slog sig när i soffan. Alla var trötta och vi blega en del på tv. Startade sedan igång med drickandet och grillandet. Vi åt jättegod mat och kvällen bjöd på mycket skratt. En del fick det lite mysigare än andra, haha. Jag somna tillslut i Andreas föräldrars säng bredvid Linda och Erik. Jag låg i mitten och lev mosad lite då och då, Eik sucka och Linda snarka.
















Älska äventyr!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback