Arbete och Sandra!


Som sagt började jag klockan tre på natten. När klockan äntligen var nio minuter över fyra på eftermiddagen slutade jag jobbet. Jag tog mig en sväng på systembolaget innan jag åkte hem för att göra mig iordning inför kvällen. Sandra kom hem till mig och jag fortsatte med att göra mig klar. Vi hade våra klockrena för-förfester. Vi brukar inte vara så snabba iväg till förfesten men denna gången var vi faktiskt detta. Vi hann även med en sväng förbi affären. Sandra behövde köpa lite mera slödricka. Förfesten var hos Wallgren och vi var inprincip bara gamla elare. Vi försökte köra lite spel/lekar men det gick inte så bra, lyssna på musik och snacka.











Vi lyckades trampa iväg till bowlingen. Vi tappade även bort lille Wallgren. Festade på bowlingen, träffa en massa folk och det var mycket trevligt. Hittade även Carro och Lucy! Det var inte igår och det var bara att ta igen en massa tjöt. Hittade självklart lite av mina arbetskamrater som jag tjöta med.Jag vet inte riktigt vad som hände med Sandra sprang ut före mig strax innan det stängde och jag fick kasta mig ut. Vi stannade dock utanför bowlingen en riktigt bra stund för att prata med lite nyfunnet och gammalt folk. Jag hade tänkt att gå in på stadt men så blev det inte utan klockan blev för mycket. Jag råkade även fastna utanför KK's med Anna och snacka en massa gamla minnen. Såklart sprang jag förbi Stadt och prata med lite älskfolk som var där. När hon var tio i två fick det bli att gå hemåt då jag hade varit uppe alldeles för länge för att orka efterfesta. Satte på en film när jag kom hem men stensomna på tre sekunder. Fast inte ens denna natten kunde jag undan gå mina drömmar. Fast denna gången var jag full i mina drömmar, var på firmafest på bowlingen. Vilket även mina föräldrar och mina kusiner också var med deras jobb, haha.




GAH! Har jag funnit min Ryan?!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback