Bilmässa och lite chill


Vaknade första gången klockan halv åtta men orkade inte riktigt hålla ögonen öppna. Det blev att jag tog mig en klunk av min goda Loka och somna om. En hypernervös pappa ringde klockan tio och kolla hur jag mådde. Jag hade tydligen skickat lite sms när jag gick hem igår. Ringde även Robin och prata lite skit. Min syster hade inte svarat. Jag borde nog inte ha mobilen med mig ut. Jag vaknade till lite efter pappas samtal och hängde med dem till bilmässan. Gick omkring där halv bakis och hungrig. När vi hade kollat runt i arenan blev det cruising runt stan. Det blev en fikapaus under dagen och jag somnade i soffan. Jag orkade verkligen inte hålla ögonen öppna. Sov tills klockan blev sju på kvällen. Skulle egentligen åkt med pappa men var inte så sugen på det och det blev så att Annelie och jag gick till Roma och tog oss en pizza. Jag tog en riktigt flötig pizza och gotta mig eftersom jag inte hade ätit på hela dagen och var svinhungrig. Vi tog oss en promenad hem till pappsen igen och tittade på tv. Såg på filmen National treasure med den gubbsnygge Nicolas Cage. När filmen var slut gick jag hem och satte mig en stund framför datorn och gick sedan mycket trött och la mig.














Alltid lika seg dagen efter!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback