Brittas ord; effektiv


Klockan ringde sju och jag vaknade till lite lätt. Snoozade en gång och sen fick jag inse faktum att jag fick gå upp nu eller om sju timmar senare. Jag somnade runt klockan fyra inatt/morses. Jag gjorde mig klar och åkte iväg till jobbet. Jag hade två härliga mötet som var slut klockan halv elva. Iväg till stan för att leta present till Safaa. Jag hoppas hon blir nöjd. Trodde vi skulle spendera dagen ihop idag men icke sa nicke. Det var ju nästa vecka, det kan bli lite snurrigt ibland med alla datum. Istället för att åka iväg till Skara eller något sånt åkte jag hem. Jag satte mig vid min dator och började skriva på min Au pair ansökan. Jag satt under hela eftermiddagen och kvällen. Det blev ett litet upperhåll då Elin och Isa kom på besök. Min syster älskar mig så mycket att hon kom hit och diska lite åt mig. Det är så förbannat skönt att slippe det ibland. Vi gick även en sväng till affären. Jag blev så super sugen på chips och dipp. Köpte mig superchops för att smaka. För det första smakade chipsen skit och jag var inte längre sugen efter cirka femton chips med dipp. Det kändes bra onödigt och köpa allt det, ibland behöver man vara två. Det kändes skönt att få mycket gjort på ansökan.











Att närma sig stora mål!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback