Eftermiddags pass


Måndagen den tjugoåttonde februari

Jaha, då var hela februari förbi och jag har inte hinnit med. Tiden flyger förbi och ångesten smyger på en. Jag borde ha skrivit mycket mer på min au pair ansökan än vad jag har gjort. Jag har däremot städat mycket mer denna månaden. Men det blir så att när man måste göra något blir t.o.m. städning ett alternativ. Usch, jag blir så förbannad på mig själv. Jag fick ett ryck en kväll då jag insåg att Britta hade flyttat och jag var kvar här. Jag vill ut i världen. Fast för att det ska hända, MÅSTE jag skriva på min ansökan.


Jag ska vara ärlig och säga att jag gjorde inte så mycket mer än att jobba denna dagen. Tiden rusade förbi i början av passet för att sedan sega av lite.




Det finns ingen tid - skapa dig!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback