En vanlig-ovanlig söndag


Alarmet gick av klockan ett och jag traskade upp. Var skit seg efter mina mardrömmar. Åt rester från gårdagens spagetti och köttfärssås. Gjorde mig klar och tog bilen till jobbet. Pratade med min älskade Britta i telefonen innan jag började jobba. Sen fick jag även besök av Britta och Anna-Karin på jobbet. Jag blev otroligt chockad och det kopplade inte riktigt att det var Britta. Det värmde riktigt i kroppen och när hon hade gått hade jag världens leende på läpparna. Då hade jag verkligen fattat att hon är här igen. Tog bilen hem och ställde mig och diska min stora diskhög. Det känns skönt att jag tog tag i det. Nu får det bli sängen och ultrasova, klockan ringer tidigt imorgon bitti.





Hjärtat klappar!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback