Extra pass


Nu är hon mitt i natten och jag sitter här, lite smått hungrig och städsugen. Jag borde egentligen sova eftersom jag har möte imorgon klockan halv nio. Idag skulle jag egentligen varit ledig men det är jättemånga sjuka på jobbet så vi får ställa upp och hjälpa varandra. Det blir mer i plånboken så man kan inte bara gnälla även man blir lite mör. Jag gjorde ingen annat än att sitta framför datorn idag innan jobbet kallade. Jag hade t.o.m. matlådor så jag behövde varken laga mat för att äta innan eller under jobbet. Det är superskönt. På rasten gick Mikael och jag över till OKQ8 och köpte oss lite gott. Vi köpte oss var sin vit-toblerone, riktigt smaskigt. Jag är så sugen på allt för tillfället, speciellt choklad. Nej, jag är inte gravid har bara ovanligt mycket cravings. Jag är mitt i ett vägskäl gällande mitt liv och där med vill kroppen tröstäta. Nu gäller det bara att stå emot. Tur att jag tycker det är lite smått skämmit att gå till affären själv och bara köpa godis, så det händer inte ofta. När jag stor handlar går jag och tänker mycket på budgeten och hur nyttigt saker är. Vilket resulterar att jag springer igenom godishyllan. Jag har aldrig godis hemma, bunkrar aldrig upp ett förråd. Ibland tycker man om det och ibland inte. Sängen får det allt bli nu med lite The O.C. Imorgon får det bli lite frukost på jobbet, bagel sitter alltid fint. Imorgon är jag äntligen ledig men är uppbokad med en massa ärenden och måsten, suck!




Krig mellan hjärnan och hjärtat




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback