Jobb och familjemiddag


Klockan kvart över sex befann jag mig på jobbet och började jobba halv sju. Jag var hemma runt halv sex på kvällen. Fixade i ordning mig och cyklade iväg till affären. Jag skulle köpa med mig potatisgratängen och en mjölk. Såklart blir jag pisseblöt i röva av min "sadel". Får gå in och skämmas i affären. Jag hoppas alla förstår, det måste väl ändå ha hänt alla någon gång? Cyklade till pappa och diskutionen om middagen kom upp. Fläskfilén saknades för att Sarah inte hade kommit ännu. Ingen kunde riktigt bestämma sig vad vi skulle äta, först skulle vi äta kyckling men icke. Sarah kom och pappa gnällde på att vi inte hade något grönt till. Annelie och jag offrade oss, tog oss en promenad till affären. Vi tog svängen förbi mig för att hämta kameran på vägen hem. Såklart hade de inte börjat med maten medan vi var borta. Jag körde ut alla ur soffan och alla hjälpte till mer eller mindre. MATDAGS! Myspys och vi hade det jättetrevligt. Efter maten blev det heta diskutioner om familjelivet.


















Att prata eller gråta ut...




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback