Kalas och filmmaraton


Söndagen den tjugosjunde februari

Vaknade runt klocka tio och drack min goda Loka, vilket är ett måste. Satte mig lite snyggt vid datorn och åt lite yoghurt. Loka och yoghurt, det kan inte bli annat än en bra start på dagen. Sarah och pappa telefon-terra mig under förmiddagen. De var rädda att jag inte skulle vakna eller ha skjuts till farmor. Allting löste sig och runt klockan halv två kom pappsen och hämta mig. Klockan två var det kalas hos farmor. Det bjöds på tacos och en massa fika. Det var roligt att träffa alla släktningar igen. Jag brukar oftast missa alla kalas då jag jobbar både kvällar och helger, när de flesta är lediga. Vill bara skriva att jag älskar min släkt otroligt mycket! Runt halv sex åkte vi runt i byggden och leta möbler i allas lager och hus. Vi byter lite med varandra, denna gången var det Sarah som leta efter lite "nytt". Pappa var även och titta till sin lilla bebis, som han för tillfället håller på att byta cabbe på.






Hemma igen placerade Robin, Sarah och jag rumpan i min soffa och titta på X-men filmerna (ettan, tvåan och trean). Jag är just nu inne i en action-films period. När klockan närmade sig halv tio hämtade vi oss lite pizza och mumsade på. Vi var lite nyttiga och inte hade något godis till filmerna. Runt klockan tjugo över ett på natten var den tredje filmen slut och de åkte hem. Jag somnade snabbt och skönt i min säng.







Kameran hänger med i väskan men aldrig ur!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback