Mat, bilder och avsked


Jag vaknade första gången halv nio, eller rättare sagt halv tio eftersom det var numera sommartid. Jag är inte så förtjust i sommartid, är absolut ingen morgonmänniska. Jag förlorar en timmes sömn denna dagen. Jag fick sms av lilla Carro som sa att hon skulle komma förbi en sväng innan hon åkte hem igen. Jag somnade där emot om igen och vaknade några minuter efter klockan elva. En sekund efter jag slagit upp ögonen fick ja sms från Sandra, Vakna! Det snackar jag om bra tajmning. Jag gjorde mig klar och klockan tolv kom Sandra och Carro till mig. Vi pratade lite smått och Carro åkte strax där efter. Sandra och jag började dela lite bilder. Hon hade med sig sin hårddisk. Magen började kurra runt klockan ett så vi åkte iväg till Majåkers livs & pizzeria. Vi hade nämligen bestämt oss för att testa därifrån. Jag tog mig en kebabrulle och Sandra en kebabtallrik. Såsen var mycket god men jag fick lök i min rulle även om det inte stod med. Det var inte uppskattat men det gick att äta, kebaben var god. Vi tittade på filmen Tron medan vi åt och flytta bilder. Fast vi hann tyvärr inte riktigt klart för jag var tvungen att köra Sandra till Resecentrumet, hon skulle hem till Jönköping.







Kramade henne hej då och sen åkte jag hem för att titta klart på filmen. Satte mig framför datorn och kolla lite på de gamla bilderna. Det är verkligen jätteroligt att glo igenom en massa gamla kort, en massa bra minnen. Kvällen flög förbi, jag lagade mig lite mat och titta lite på tv samtidigt som jag satt vid datorn.









Om det vore dåtid för en stund!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback