Melodifestivalen


fyllan kan man göra sina misstag. Mitt var att vi bestämde att vi skulle titta på Melodifestivalen. Fast det är faktiskt final, så man är lite tvingad att titta på den. Man har ett litet behov av att veta vem som kommer att representera Sverige. Det mest spännande är egentligen hur Sverige röstar. Man blir lika överraskad varje gång över hur det slutar och man undrar hur fan folk har tänkt. Jag ska inte klaga för alla får ha sin åsikt och jag är inte ens med och röstar. Jag bryr mig inte tillräckligt mycket om Melodifestivalen för att slösa tankekraft. Jag vaknade runt klockan tio i elva, blev överraskad att jag inte sov längre. Jag la mig i soffan och titta på The O.C. tills klockan två. Jag spenderade resten av eftermiddagen i en videokonverstion med Sandra. Klockan fem kom Sara hem till mig. Jag gav henne mina bilnycklar och sa att hon får köra oss till McDonald's. Jag var av någon konstig anledning sugen på tasty. Vi satt där inne ett bra tag och päste. Vidare till min syster för att hämta min kamera jag hade lämnat till henne innan jag gick in Stadt igår. Snabbt till affären för att möta upp Sofia. Vi handla lite gott inför Melodifestivalen. Jag köpte mig en påse kinapuffar (de stora, röda påsen) När Melodifestivalen var slut gick Sofia hem, fast innan hon gick hem hann Zäta pissa på min matta. Rätt låt vann inte men det fanns i försig inte någon rätt låt. Jag var bara lycklig över att det inte var Linda Bengtzing inte var den som vann. Jag kunde inte skratta mer hysteriskt än när man såg hur besviken hon blev över sina röster/poäng från Svenskafolket. Sara och jag satt mestadels framför tvn och datorn. Jag tittade på lite hunkar och spelade lite musik. Runt klockan halv ett började vi titta på Demolition man, Kanal5. Älskar gamla klassiker. Vet inte riktigt vad klockan var när Sara gick hem. Jag gick och la mig framför filmen i vilket fall och somna.









Skenet kan bedra!






malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback