Möte och shopping


Drömde en mardröm inatt, det var tur att Johanna sms:ade mig på morgonen. Annars hade jag aldrig vaknat oh då hade vi kommit försent till mötet allihopa. Eftersom jag var den som stod för skjutsen. Klockan åtta var det arbetsledarmöte. Det gick hyffsat snabbt men ändå satt vi kvar på jobbet en stund. Vi satt och läste NLT samtidigt som vi prata om allt möjligt. Jag har så underbara arbetskamrater. Innan klockan blev för mycket skjutsade vi hem Malin B. Johanna och jag åkte till Skövde för att glo lite i affärer. Jag hittade mig ett par skor och ett par mjukisar. Det finns inget bättre än stora, nya mjukisbyxor. Sara kom förbi på kvällen, vi bänkade oss framför CSI (Las:Vegas, New:York, Miami). Fick bli att stilla hungern med en Big One, Gradiosa.








Vilken stil blir det i slutänden?




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback