Promenad, matlagning och jobb


Klockan ringde runt elva men jag hade redan vakna till några gånger. Så det var inte så farligt att gå upp. Jag gjorde mig klar och klockan tolv gick jag ut på en promenad. Det var jättefint väder och riktigt gött att gå omkring i den lilla staden. Tankarna omtumlades i hjärnan och det är nyttigt att göra det ibland. Får helt klart bli lite mer promenader i mitt liv. Solen hade lämnat lite spår i mitt ansikte, hade fått en hel del fräknar på näsan. När jag kom hem började jag med maten. Det blev fisk med sås i ugn, matvete och ärton. Det var gott, jag är inget fan av fisk men med den såsen funkar det mer än okej. När klockan blev kvart i tre satte jag mig på cykeln och cykla iväg till jobbet. Ja, ni läste rätt, cykel! Solen sken och allt var bra förutom mina däck som behöver pumpas. Tänkte att jag skulle pumpa på OKQ8 när jag kom fram men såklart var den ur funktion. Snacka om frustration. Det var inget att göra åt, kan säga att det inte var det värsta för när jag skulle cykla hem var det snöstorm! Jag var en snögubbe när jag kom innanför dörren. Kastade mig trött i sängen och somna gott.






Från vår till vinter!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback