Promenix, planering och film


Idag har jag varit lite halv duktig, har varit på en lång promenad med Elin. Det var skönt att komma ut en sväng. Jag ska försöka komma igång med att motionera mer. Ska jag vara helt ärlig har jag lagt på mig en del det senaste och det får inte en att må bättre direkt. Jag har accepterat det och förstår varför också. Jag ska inte gnälla förän jag har tagit tag i det. Jag har fixat cykeln nu så det ska helt klart bli mer cykelturer till jobbet, snön har äntligen smällt också. Promenaden slutade hemma hos pappa och där blev det middag. Det blev en mycket smarrig kycklinggryta med ris. Jag började även göra upp en planering över alla mina ägodelar. Jag har nu portionerat ut alla mina möbler och delat upp lite hur många kartonger jag kan packa i och vart de kan stå. Elin och jag har planerat hur det kommer att se ut när hennes rum blir vårat. Jag är lite rädd över att bo ihop med människor igen. Jag har bott själv nu i ett par år. Fast jag tror allt detta kommer att gå bra och jag kommer att lära mig otroligt mycket. Det kommer bli en ny spännande epok i mitt liv. Runt klockan sex gick jag hem och Elin kom kort därefter. Vi satte på filmen Brothers. När filmen var slut gick jag igenom lite kläder och Elin gick hem strax därefter. Jag satte mig här och sneglade då och då på kanal5 som visade Pretty woman. Filmen är slut för länge sedan, jag borde sova men jag sitter och snackar med Dennis istället.






Taggar till och lyssnar på gammal musik!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback