Pyttestäd och jobbet


Onsdagen den andra mars

Vaknade hyffsat tidigt, runt klockan tio över tio. Jag fick även ett telefonsamtal runt elva. Vilekt gjorde att jag vakna till ordentligt. Jag började städa och diska lite smått. Magen började kurra, dagens hos Malin var matvete, kassler och béarnaissås. Jag kan säga att det inte satt helt fel, smaskigt värre. Klockan fem över tre kom Emilia och hämta mig, jobbet väntade. Dagen gick hyffsat fort och när jag äntligen var hemma igen satte jag mig en stund vid datorn för att sedan lägga mig framför The O.C. Anledningen till att jag satte på det var för att det var skit på tvn och jag var inte trött för fem öre. Somnade väl runt halv fem på morgonen, hej sömnsvårigheter!




Offrar jag mig för fel sak?




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback