Serviceleadership och framtidsmöte


Sista dagen klockan ringer tio över fem. Ni ska veta att jag inte går upp förän tio i sex. Jag är snoozarN nummer ett. Jag måste snooza för att komma upp. Klockan halv sju stämplande jag in. Startade lite smått att lära Johanna inventering och dylikt på morgonen. Klockan tio började jag med Serviceleadership. Det var mycket givade och man får lära sig att intergrera med gäster och kommunerica med medarbetare på ett bättre och lättare sätt. När jag var klar med den runt klockan fem hade jag möte med chefen. Vi diskuterade min framtid lite. Nu ska jag bara suga på några idéer i någon vecka till sen får jag bestämma mig fullt ut när saker och ting ska ske. Hemma igen och det enda jag gjorde var att äta upp mina chokladbollar och dricka lite Ramlösa smultron, som numera finns på 1½ litersflaska. Gick förbi en kartong idag på jobbet och fick världens "pappercut", någon som vet vad det heter på svenska?








Äta kakan och ha kakan kvar! JA TACK!





malin♥


Kommentarer
Postat av: Tarjeiemine

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-11-22 @ 16:07:55
URL: http://tarjeiemine.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback