Vinkväll hos Sofia


När jag kom hem från stan satt jag och hade en videokonversation med Sandra. Det behövs att se och prata samtidigt ibland. Det räcker inte med text genom sms och msn eller prata genom telefonen. Strax innan klockan sju cyklade jag iväg till Sofia med två vinflaskor. Där var även Sara. Vi satt framför tvn, lyssna på musik, drack alkohol och prata. Lille Zäta var hemma så runt klockan nio gick vi på en promenad så han kunde få pissa. Vi drog förbi min pappa, så jag fick lite mat i magen. Vi satt där en stund och tjöta med pappa, Annelie och Danni. De är för härliga. Vidare till affären, jag köpte mig en pöse med gifflar. Tillbaka till Sofia och drack upp vinet. Jag var sugen på att dra ut så Sara och jag cyklade iväg till Stadt. Det visade sig vara hundra dagar kvar till studenten så det var enbart småbarn ute. Jag kände mig gammal men ställde mig i kön ändå. Sara ångrade sig efter vi stått i den långa kön och cykla hem. Inget stoppade mig utan jag gick in ändå. På väg upp för trappan träffade jag min goding, Majzzen! Jag hade ingen aning om att han skulle vara ute idag, så det blev en mycket trevlig överraskning. Vi umgicks in princip hela kvällen/natten. När stadt stängde drog jag hem, prata i telefon med Knut och sen stensomna jag. Jag mådde lite illa när jag gick och la mig, så jag satte upp håret och förberedde en hink. Som tur behövde jag aldrig använda den. Jag tänkte att ifall jag hade behövt spy vore det skönt att slippa kasta sig ur sängen och springa mot toan. Jag var bra dragen och jävligt trött vilket inte hade gått så bra.















Att inte kunna förstå..






malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback