Äntligen fredag!


Vaknade upp av Annelie som sa att vårdcentralen ringer snart. Jag behövde gå upp för att öva rösten lite innan jag kunde prata ordentligt. Ni som har ringt mig när jag sover/nyvaken förstår. Jag satte mig och dega lite i soffan och prata lite med Annlie innan de ringde. Såklart hade jag råkat slå fel nummer så jag hade kommit till mödrarvården. Lite pinsamt när jag berätta vad som hade hänt och hon fråga om jag var gravid. Mitt svar blev såklart chockad och ett lätt skrik nej. Så förklarade hon så snällt att jag hade ringt fel, en aning pinsamt. Fick ringa guldvingen igen och denna gången blev det rätt. Såklart kunde de inte ringa upp förän vid klockan fyra. Förstodd direkt att jag inte kunde åka in idag och kolla på ryggen. Skit också men det är inget jag kan göra åt.



Jag hoppade in i duschen och gjode mig klar. Annelie och jag åkte ut på lite ärenden. Jag köpte mig lite värktabletter, schampoo, balsam och deo. Köpte även en morsdagpresent till min mamma. Vi plockade upp Sandra vid skolan. Tog en sväng till systemet. Jag var tvungen att köpa kvällens intag. Det fick bli några cider, alltid ett säkert kort. Hem igen för att göra sig iordning inför kvällen röj. Drickande började runt klockan sec då Emma kom. Vi körde lite jag har aldrig. Det har jag inte gjort på evigheter så det var lite roligt. Det är konstigt hur ärlig man är ändå. Johanna kom strax innan klockan sju. Efter kom även Sara och Moa. Vi var hos oss en stund, satt och tjöta med lite musik. Det var jättetrevligt, aldrig fel med lite tjejsnack på en förfest.







 Vi drog vidare till Johanna för att spela lite wii. Vi spilltrades en stund då Emma, Moa och Sandra drog till en fest. Resten av oss drog di lite senare. Kanske inte kan säga att det var en fest men men. Strax innan vi skulle gå blev det lite bråk, så jävla tråkigt och onödigt. Bråk kanske man inte kan sägqa att det var, var mest en kille som exploderade av ilska riktat mot en person. Vidare till stadt för att skaka lite rumpa dock pajade min rygg lite då den började värka rejält. Vi var kvar till ungefär halv två. Då blev det mat på torggrillen. Självklart blev det lite bråka på bron också. Vet inte vilka det var men pågick inte så länge, polisen var även på plats. Vidare hem för att lägga sig. På vägen he upptäcker jag två killkompisar som bråkar, rejält. Vad är det för dag idag? Alla verkar bråka. Det var bar att försöka skaka av sig allt och krypa ner i sängen och få lite sömn.




Tagga till för inget






malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback