Flera dagar i en smäll


För att jag ska kunna komma ikapp skriver jag lite om flera dagar samtidigt. Jag kan säga att de såg ungefär likadana ut också.

Trettionde april till sjätte maj

Jag jobbade en hel del och försöker bli klar med mina projekt. Jobbet blir lite roligare nu när man gör lite annat och ser att personalen ser positivt till allting.Väl hemma försökte man få tid till att se Pirates of the Caribbean filmerna med min yngsta syster Elin som jag numera delar rum med. Än så länge funkar det fint. Jag är nog inte den lättaste att bo med men hon lär bli världsmästare i att diskutera och kunna anpassa sig efter våra månader ihop. Det blir nog även så att hon inte saknar mig lika mycket när jag åker utan tycker att det är lite skönt till en början. Köpte mig en hel del olika Ben & Jerrys glassar, vilket jag nu har fått en peak av Elin. Jag måste börja träna snart och måste cykla till jobbet! Jag har sattsat så mycket på jobbet att jag kommer i andra hand med mat och träning. Fast snart ska jag allt få en bra balans på det.



Att brinna för något!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback