Middag och FEST!


Vaknade tidigt av någon konstig anledning. Jag har väl vant mig lite vid att gå upp tidigt nu när mitt schema bestå mest av tidtider. Det ska väl bli en aning skönt för sinnet men mindre roligt för plånboken. Jag var en aning hungrig när jag vakna men inte bara det, var sugen på den berömda kycklingtoasten. Det fick bli att slå en pling till min mamma jag inte har träffat på ett bra tag. Det sluta med att syrran hänge med också. Satt där ett bra tag och prata en massa. Det var mycket trevligt coh gott. Fick bli en sväng på stan själv innan jag mötte upp Moa och Johanna. Vi köpte present till Kajsa som vi ska till senare på kvällen. När vi hittat present åkte jag hem för att göra mig klar inför kvällens bravader.






Runt klockan sju kom Johannao och Moa för att hämta upp mig. Vi åkte ut till Blomberg för att fira Kajsa som har fyllt 20 år. Det var mycket trevligt och vi fick mycket god mat och tårta. Vi stannade till cirka klockan tolv för att dra in till stan för att kolla läget. Det var hyffsat bra drag i stan. Moa och jag träffade klockan två upp Knut, Wallgren och Jens. Vi drog förbi folkan och festa lite där. Efterfest hos Wallgren blev ett faktum men jag orkade inte stanna allt för länge. Var hemma runt klockan fyra.














Alltid lika roligt!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback