Sians


Jag vaknade upp hos Tommy med resten av alla efterfestare. Vi umgicks till ungefär klockan halv ett. Det var trevligt och mysigt. Att känna att det är hos dessa pöjkar man mår som bäst med. Man känner sig som 16, 17 år igen, när livet lekte som bäst. Det enda som saknades bland mina elpöjkar var såklart mina elbrudar! Det fick bli en promenix hem i det otroliga vädret. Det var helunderbart skönt väder med skinande sol. Det var även någon springtävling i stan som jag mådde dåligt över att se. Bakfull och se folk springa runt som huliganer! Jag var ändå impad, hurtigbullar. Jag slöade mig fram till klockan halv fem då jag åkte ut med Sandra, Simon och Annelie till Hasslösa byggdegård för att vara med på en sians. Det var mycket spännande fast tråkigt att ignen kom fram för att "prata" med mig. Ska nog gå nästa gång med för att se om det kommer fram någon då. Det är intressant samtidigt som man får vara jävligt skeptisk mot det. Kvällen bestod sedan av att de det lugnt. Jag kan säga att jag behöver vila upp, semester vore inte fel.




Att tro eller inte!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback