Award / utmaning

Jag fick en award / tävling från min kusin Anna. Det handlar om att avsluta ett gäng meningar samt skicka vidare till fem andra bloggare! Tackar och skickar den vidare till de som vill, jag är lite tråkigt. Brukar inte göra sånt här! 

  1. När ingen ser eller hör mig... dansar jag!
  2. Jag går aldrig hemifrån utan.. tuggummi (går aldrig någonstans utan det)
  3. Min blogg heter som den gör för att.. jag har dålig fantasi, döpte min mammas katt till det. Påminner om Hawaiiön Maui. Hawaiiöarna är min drömresa.
  4. Om jag vågade skulle jag.. ha ett förhållande
  5. Om tio år kommer jag att vara.. färdigutbildad och rest mycket.




malin

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Najs!

2011-11-08 @ 19:06:00
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback