San Diego SAFARI ZOO

Segade upp runt halv nio på morgonen. Vi softade det och tog det lite lugnt. Gjorde oss iordning senare och tog bilen till San Diego Safari ZOO. Där spenderade vi hela dagen. Det var helt otroligt. Jag kommer inte ihåg när jag var på ett zoo senast med elefanter och dylikt. Vi såg nästan hela zoo. Vi gick och gick, kändes gött i mina sköna skor. Vi såg lejon och lejoninna bråka genom att ryta på varandra rygg mot rygg. Det var riktigt grymt. Vi såg en gepard springa hundra meter. Den sprang på fem sekunder. Det var också riktigt mäktigt att se i verkligheten och inte på tv. Jag tog hur mycket kort som helst och hade en underbar dag. När vi vara klara drog vi oss ner mot downtown. Där åt vi på en Mexicans restaurang. Jag drack margaritas och gott mig i massa mat. Vi beställde massa förrätter och allt möjligt. Allting var supergott och ett perfekt avslut på denna dagen.





Djur i all ära!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback