Avskedmiddag eller?!

Äntligen fredag som man säger. Jag skjutsade ungarna till skolan och sen var det hem till sängen igen. Precis innan jag somnade ringde pappa. Nästan hela familjen var där, de skulle iväg på kalas. Blev att jag beställde pappas efterlängtade ratt till Oldsmobilen också. Sa hej då till dem och istället för att sova trände jag. Hade tänkt att springa på bandet men pappan var i träningsrummet och höll på så jag gjorde en massa övningar jag lärt mig i boot camp istället. Det blev väl inte så hel hjärtat som jag velat men svettig blev jag. Duschade mig och gjorde mig klar inför kvällen utgång. En av tjejerna ska lämna Portland, så då ska vi ut och äta. Jag åkte till skolan för att plocka upp sonen och de andra två. Fast det blev bara att jag plockade upp de andra två. Sonen skulle direkt från skolan till en kompis som han skulle sova hos. Det blev en ovanligt lugn bilresa hem, hihi. Jag var därmed ledig. Så jag tog med mina grejer och åkte till Felicia. Vi fixade de sista innan vi åkte iväg till restaurangen vi skulle äta på. Där satt vi i 45 minuter utan att någon dök upp. Alla var sena och vet inte vad de syssla med. I hungerprotest gick vi till en annan då de inte ens hade bokat bord och det blev fullt. Felicia och jag gick till Buffalowings restaurang. Det kändes väldigt Amerikanskt. Jag beställde någon honey-bacon-kyckling sak, mycket gott. Felicia och jag delade på sex stycken buffalowings, medium starka. Kan säga att det brann i munnen på mig. De smaka bra men var bra starka och kleniga. Min pappa hade älskat dem! Karla och Criss gjorde oss sällskap på restaurangen, så vi åt lite i omgångar. Det var trevligt och vi satt där ett bra tag. Felicia åkte senare hem och vi andra till bion. Det gick ingen vi ville se så det fick bli att sätta oss på Starbucks istället för att fika och tjöta. Det var super trevligt och det var även mumsiga män i uniform där.







Tydligens deras kultur, hej och välkommen till vår!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback