Black Friday

Black friday betyder i princip mellandagsrea. Det är USAs största handelsdag. Folk är skogstokiga. Värre än en dag på G-kås när det är som värst. Felicia lurade iväg mig på att shoppa denna dagen. Jag är väl inte ledsen då jag hittade mig en tröja, t-shirt och en julklapp för skit och ingenting. Fast det var galen mycket folk. Vissa affären hade knappt någon rea och jag var inte så värst impad av det. Fast vi åkte inte det värsta stället. Det ska vara outletmallet utanför stan. Ska nog dra dit några dagar senare, se om någon finns kvar. Vill gärna ha de dära converse skorna jag hittade där förra gången. Lönen ska bara dimpa in först. Vi skiljde åt efter shopping och middagen på panda express. Där snackar vi verkligen express, jisses fick springa efter min tallrik. Tog kort på stället i köpcentrumet där barnen får sitta i tomtensknä och berätta vad de önskar sig i julklapp. Fick ta från sidan då det är lite udda att ta kort på andras barn.




 




Felicia skickade sms och fråga om vi skulle ha slappdag framför tvn och en massa godis. Hur kan en gottegris som jag tacka nej till det. Vi bestämde även att hon skulle sova hos mig. Alltid bäst då hon har småbarn hemma hon inte vill väcka mitt i natten. När hon anlände drog vi till Target. Vi handlade på oss massa godis. Vi valde film i nästan en halv timme. Svårt att bestämma. Hon ville en skräckfilm men jag sa nej till typ alla då de verkade vara svindåliga sådana. Vi tittade på en film och snackade för det mesta. Felicia somnade rätt så tidigt. Jag satt däremot och nörda framför datorn halva natten. Hon pratade lite med mig då och då, inget hon kommer att minnas!





Om det ändå vore svenskt godis!




malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback