Boot camp och Vlad

Min dag var inte jobbig på jobbfronten. Såg till att barnen gjorde sig klara och sa hej då i dörren. Däremot var träningen jobbig. Det var gött och jag fick beröm för mina armhävningar. Säger inte att de är bra utan bara att de har blivit bättre, haha. Träningsvärken kom någon timme efter träningen. Barnen kom hem senare på eftermiddagen och de gjorde sina enda läxor för veckan. Sonen gjorde även rent sköldpaddan Vlads bur. Jag fick äran att leka lite med den undertiden. Vlad var lite lat av sig och inte så lekfull. Spenderade kvällen med att umgås med familjen och sitta framför min dator. Klämde in lite Greek avsnitt. Jag har börjat att titta om på den serien. Jag absolut älskar den serien och jag är kär. Det är så konstigt det dära alltså. Synd att det inte är verklighet må jag säga.







Cappie!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback