Cavalia

Satte alarm för att garantera att jag kom upp. Det blev en del drinkar och sent igår. Inga problem, jag behöver knappt alarm längre. Vaknar tidigt ändå. Alltså, tidigt för att vara mig. Gjorde mig klar och slappa med familjen. Vi gjorde oss förbereda för att åka till hästshowen Cavalia. Det är en show med 45 manliga hästar och en hel del akrobater. Det ska tydligen vara världens bästa. Det var en av dotterns födelsedagspresent. Det var familjen och hennes bästa kompis. Showen var bra och häftig, världsbäst vet jag inte men. Det var imponerande och gud vilka kroppar killarna hade. När showen var över gick vi alla ut och åt på ett ölbryggeri pub. Jättehäftigt. De hade trämoment och grejer som var superdetaljerat och allting var utsågat med en motorsåg. Det var helt galet. Glömde helt av att fota plus att stället var fullt och jag skämdes väl lite över att ta upp kameran. Gotta sig i godmat och sen hem igen för lite am.fotboll på tvn med familjen. Tanken var att jag skulle gå ut med Criss och Karla men det blev inte så. Jag valde att stanna hemma istället av flera orsaker.






Avgörande val i sitt liv




malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback