Gitarr och swimteam

Vaknade upp, gjorde mig klar och skjutsade iväg barnen till skolan. Vi var tidiga men det betyder inte att morgonen flöt på bra, eller?! Från deras skola till min. Jag hade gitarr och det gick bra faktiskt. Fick tillbaka gnistan och tycker det är roligt och ser fram emot och öva. Förut hade jag lite för mycket ångest att jag låg efter. Inser att det spelar inte så stor roll, öva, det ger färdighet. Lektionen var rolig och tiden gick fort. Hem för att packa i ordning allt inför swimteam. Se till att jag får med mig Harry och mellanmål. Tog med mig lite kakor som var över. Kakor dottern hade till skolan för att bjuda sina kompisar dagen innan. Såklart var det formade som grisar och var rosa. Hon har alltid bjudit på dem på sin födelsedag i skolan. Swimteam gick fort, boken var superspännande samtidigt som de hade lite nya övningar. Hem för att äta och ta det lugnt med familj. Det blev även lite spelande på gitarren!






Underbara kakor!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback