Kalas, dans och cheesecake


Jag skjutsade iväg barnen till skolan klockan sju. När jag kom hem la jag mig i sängen för att sova lite till. Jag är fortfarande inte riktigt friskt. Så jag passar på att vila så mycket som möjligt. Tanken var att jag skulle träna men det blev inget med det. Även om ångesten skriker och lusten vill inget annat än att träna. Halsen är inte med och jag vågar inte. Jag blir alltid super dålig om jag tränar när jag är sjuk eller börjar att bli. Lika bra att inse att man inte är odödlig. Fast jag lovade mig att träna imorgon, både kondition och hantlar. Jag flyttade mig från sängen till soffan utanför dörren. Låg och glodde på Supernatural som gick på tvn. Gick i princip i pyjamas halva dagen. Det var gött att softa. Jag är verkligen en softpotatis. Därför kommer den jag gifter mig med om jag nu gör detta. Den jag väljer att spendera mitt liv med, kommer tycka om att softa MEN tycker mer om att vara aktiv. Jag har även sagt att personen ska vara en frukostmänniska fast det kan jag numera stryka. För jag har utvecklat den delen själv nu.


Barnen kom hem runt klockan tre. De var lite kalasande här. Dottern och hennes bästis fira sina födelsedagar ihop så hem hängde cirka sju andra tjejer med. De skrek, fnittra, hade kuddkrig och var överallt. Jag fick tillstånd att lämna byggnaden. De skulle gå på bio och sen komma hem och göra pizza ihop. Tanken var tvärtom men de blev ändrigar då bion ändrade biotiderna. Med att allting blev ändrat kunde inte riktigt jag lämna. Jag skulle möta upp Felicia men hon fick vänta lite. Jag skulle först skjutsa ett barn. Fast sen blev det att jag lagade mat, spagetti och köttfärsås till sonen och hans kompis. Fixa iordning dem inför dansklassen. Bytte bil och fick köra Mini Coopern till Felicia. Vi drog till Washington square och kolla runt. Magen kurra och vi satte oss och käka mat från Panda express. Fick en fortune cookie! Det enda jag kan säga är att jag skratta, lycka om det händer säger jag. Återkommer omdet blir något av det. Vi avsluta de hela med cheesecake. Testade lime denna gången, god med tråkig.








Hjärtat hoppar till..






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback