Skype och boot camp!

Skjutsade iväg barnen på morgonen, på rekordtid också. Jag var tillbaka en halvtimme tidigare än vanligt. Trafiken var underbart liten på vägen hem. Jag kröp ner i sängen igen och satte på lite musik för att somna om. Så blev det inte utan pappa ringde på skype. Vi tjöta lite, Robin kom även hem till pappa så prata även med honom. Så roligt för alla skickar paket till mig nu. Jag är snart ett år äldre. Snackade med dem tills jag behövde göra mig i ordning för att åka till boot camp. Jag var inte så sugen på det, förän jag kom dit. Det var en superjobbig träning och nu i efterhand är jag superstolt över mig själv. Fick lära mig lite nya tekniker med lyftning m.m. Fick mitt papper påskrivet om att jag har tagit kursen också. Det är bara en gång kvar men jag ska lätt ta samma kurs nästa termin. Anledningen till att träningen var stenhård var såklart för att det hade varit thanksgiving. Hem för att göra mig slänga mig in i duschen snabbt som attans. Iväg för att skjutsa dottern till swimteam. Tanken var att jag skulle hämta upp sonen efter hans basket direkt efter jag lämnat dottern. Fast så blev det inte och där fick jag sitta, utan Harry! Hem för att äta god mat och spenderade mesta dels framför datorn. Fick även dampet på min toffsar. En efter en går sönder. Skit kvalité, de är köpte på H&M här i USA. Har inte riktigt haft sådana problem med dem innan. Har varit de enda som har hållt. Fast det verkar bara att vara de från Sverige.






Kan inte riktigt lyfta mina armar!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback