Tisdag som fredag

Vaknade upp i stormvädret. Det spöregnade verkligen och blåste orkan. Skjutsade iväg barnen till skolan. Jag åkte hem igen för att slappa lite och ta det lugnt innan jag började jobba igen. Hade en väldigt dålig hårdag plus världens träningsvärk. Plockade upp ungarna på eftermiddagen.nDet var även översvämmning på skolan. Halva vägen var avstängd och det forsade vatten från ena sidan av vägen till den andra. Vi åkte från skolan till frissan de båda skulle klippa sig. Jag satt där och läste lite skvaller tidningar. Hem för att glo lite på tv och ta det lugnt. De var numera lediga från skolan resten av veckan. Käkade middag med familjen och drog mig vidare. Jag mötte upp Criss vid starbucks. Vi gick till target och köpte lite godis till filmen. Vi åkte till bion och gick på filmen Jack & Jill med Adam Sandler. Den var helt okej, skratta en hel del men trodde den skulle vara lite roligare. Bjuder på en ful bild på mig med min dåliga hårdag.

 

 

 

 

 

Älska bio!

 

 

 

 

malin

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Du är så fin så! Kram

2011-11-28 @ 09:43:57
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback