Fina dagar

Det har varit kanonbra dagar och jag trivs jättebra. Vädret är liiite väl varmt då jag in princip brände upp mig första dagen. Jag har kört runt i staden och börjar vänja mig vid breda väga och en mega bil. Tittat lite på de kurser som jag ska ta, det finns mycket roligt att välja mellan. Sen har jag skypat ganska mycket med syrran och mamma. Inte för att jag längtar hem eller så (än) utan för att det är lite roligt. Man är ju van att prata med vissa personer nästan varje dag. Engelskan börjar sitta riktigt bra nu och man tänker t.o.m. på engelska. Vem trodde att det skulle hända? Inte jag i vilket fall, jag trodde jag skulle få traggla den ordentligen. Jag har även lånat Harry Potter boken av familjen och börjat läsa. Det jag har svårast med är nog skrivningen, stavningen av alla ord man bara vet hur de låter. Ska nog ta en sväng förbi biblioteket här också.




Affärena är galet stora!!




malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback