Helgjobb = filmmys!

Sonen var hemma från skolan idag. Så behövde bara se till att dottern kom iväg. Jag gick och la mig igen så fort ja sa hej då till dottern i dörren. Sonen gjorde läxor under dagen och jag sysslade inte med så mycket mer än att gå en halv mil och snacka med folk genom datorn. När kvällen kom var det bara sonen och jag hemma. Jag lagade mat och vi tittade på en film som gick på tvn. Såklart poppade vi popcorn. Sonen åt lite av sitt påskgodis och jag gjorde mig chokladbollsgegg. Vi båda satt som fastlimmade i fotöljerna framför tvn. Senare på kvällen fick vi besök av Fille. Vi tittade på ytterligare två filmer, The wanted och Due date. Vi skratta så vi höll på att krivera. Fille stannade över natt.




Älskar mitt jobb!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback