Min första Lacrosse match

Skjutsade iväg ungarna till skolan. Skypade lite med pappa och sen snacka lite med Andreas. Drog iväg till Zumban och shaka lite. Sen var det fullrulle. Jag hämtade upp barnen från skolan. Direkt efter åkte jag iväg till sonens Lacrosse match. Det var min första Lacrosse match. Det var riktigt underhållande. Lite tråkigt att det blåste kallt. Fille gjorde mig sällskap också. Vi fick ha ett långt telefonsamtal då hon körde vilse på vägen till matchen. Frysna och imponerade av spelen åkte vi alla hem till mig. Förälrarna var också där och titta. Hemma bakade mamman muffins som vi smakade på sen. Fille och jag spenderade tid med familjen. Alla var i köket och prata om allt möjligt. Vi prata bl.a. om drogor för sonen och föräldrarna hade varit och lyssnat på en missbrukare genom skolan. Det var länge sen man var på en sån föreläsning. Fille drog hem ganska sent och jag kröp ner i min säng för att få en god natts sömn.



Gå tillbaka och ändra lite?






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback