Båten och 100 grader

Ställde klockan för att komma upp i tid. Elena och jag åkte ner till downtown och gjorde ett tredje försök att se båten. Äntligen säger vi bara. Det var mycket intressant och roligt. Elena och jag fick en personlig guide. Vi fick reda på en massa historia och hur allting fungerar. Jag är mycket imponerad. Denna ångbåten är den sista i världen som finns kvar. Just denna sorten d.v.s. Båten har även varit med i en känd film. Kommer inte riktigt ihåg vilken men handlar om pokerspel på Mississippifloden. Vädret började nästa koka. Det var 38 grader och började närma sig 40. Kan säga att det kändes varmare än så. Elena och jag stannade till vid Starbucks på vägen hem. Jag köpte mig en frappuccino och lite lunchmat. Vi satt där närmare en timme och hade det gott. Poolen som gällde. Där låg vi i princip hela dagen. Avslutade såklart kvällen med lite Prison Break. Vi är numera på säsong fyra!!
 
 
 
 
Sommarväder till max!
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback