Dagen som kändes som en vecka!

Dagens agenda var att baka och åka i väg till en park och ha pick-nick (min dagens agenda). Detta är vad som hände. Det var en unge som vakna upp på fel sida av sängen idag. Så han spenderade hela dagen att sura och inte göra ett skit. Fast han hade miljoner saker att göra. Jag låg på mitt rum och sura lika mycket. Det fanns inte så mycket att göra åt situationen. Jag pratade med föräldrarna så det visste om situationen. En timme innan vi skulle i väg kom han smygandes till soffan och tittade på tv med mig. Det var som inget hade hänt. Jag skjutsade honom till mammans jobb runt klockan fyra. Skulle egentligen till Kennedy school och se Men in Black 3 fast Elenas familj förstörde våra planer. De var 1,5 timme försenade. Så det blev prison break maraton istället med Taco bell till middag. Sonen gjorde oss sällskap och det märkes att han ville umgås med mig...
 
 
 
Hatar sega dagar...
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback