Fram och tillbaka till Seattle

Tio i nio på morgonen satte jag mig i bilen. Jag skulle till Seattle för att hämta dottern som hade varit på fotbolls läger. Såklart stannade jag på starbucks och köpte mig kaffe och frukost. Det gick ganska fort och smärtfritt dit. Stannade en stund hos deras kompisar för att använda toan och vänta på att deras läger skulle sluta. Dottern visste dock inte riktigt när jag skulle komma så de hade dragit vidare till vattnet för att bada. Så jag fick plocka upp henne där. Fixade lunch till dottern och sen raka vägen hem. Gick lika smärtfritt hem. Dagen bara försvann i ett naffs. Inget jag klagar över. Det är bättre än den dagen jag hade igår när klockan stog still. Hemmamys kväll framför OS kvinnornas fotbolls final mellan USA och Japan. Heja USA!
 
 
 
 
Musik och allt funkar fint! 
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback