Last cheesecake!

Äntligen fredag! Jag har längtat så mycket tills denna dagen. Elena slutade tidigt och hon gjorde min familj och mig sällskap i poolen. Vi låg i poolen länge och funderade på hur dagen skulle se ut. Vi hann inte till Kennedy school så det fick bli imorgon. Tanken var att köra gokart men det hann vi inte heller. Tiden sprang i väg alldeles för snabbt. Det blev att vi tog vårt sista besök på The cheesecake factory. På vägen dit ringde Fille och kollade läget. Det sluta med att vi mötes upp där och hade en trevlig middag ihop Fille, Filles pappa, Elena och jag. Vi var hemma sent och det var sängen som gällde.
 
 
 
Mer svenska än engelska!
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback